0
Grozs tukšs
 x 
Nav produktu

LIELĀKĀ jaunu mēbeļu izpārdošanas noliktava RĪGĀ!
Kvalitatīvas mēbeles Jūsu mājoklim no Vācijas, Dānijas, Holandes un Itālijas.
Viss nepieciešamais – no priekšnama līdz guļamistabai...

Noteikumi

 

Pasūtījuma noformēšana

KĀ IEPIRKTIES PUSCENA.LV? Izmantojot sadaļu PRECES lapas augšejā pusē, izvēlies sev interesējošas preces un pievieno pirkumu gozam. Pirkumu groza saturs parādās lapas augšejā pusē. Kad esi izvēlējies visas nepieciešamās preces, spied uz uzraksta “Noformēt pirkumu”, pārbaudi preču un daudzumu pareizību, ievadi savu kontaktinformāciju, piegādes adresi un apmaksas veidu. Norēķinoties ar pārskaitījumu, ievadi rekvizītus. Uz šiem rekvizītiem tiks izrakstīts rēķins un nosūtīts tev, priekšapmaksas veikšanai. Spied pogu “Sūtīt”. Pasūtījums ir nosūtīts. Mēs reģistrējam Tavu pasūtījumu, pārbaudām preču pieejamību noliktavā. Klientu konsultants ar tevi sazvanās, lai apstiprinātu pasūtījumu, paziņotu Tev piegādes izmaksas līdz norādītai adresei, precizētu piegādes laikus. Saņemot preci, pārbaudi preces atbilstību pavaddokumentiem.

Apmaksas veidi

1. Ar bankas pārskaitījumu
Apmaksu par pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu jāveic pirms preces saņemšanas. Preci varēsiet saņemt pēc naudas ienākšanas mūsu norēķinu kontā. Ja esat izvēlējies preču piegādi ar mūsu transportu, piegāde notiks pēc apmaksas saņemšanas mūsu kontā. Mūsu rekvizīti būs atrodami rēķinā, ko saņemsiet savā e-pastā.
2. Skaidrā naudā
Apmaksu par preci skaidrā naudā varēsiet veikt saņemot preces vai mūsu veikalā-noliktavā.
Rīga.Kandavas iela 41a

Preces piegāde, saņemšana

PRECES SAŅEMŠANA

Saņemt izvelēto preci Jūs varat noliktavā pēc preces apmaksas

PIEGĀDES TERMIŅŠ

1. Rīgas pilsētas robežās - 1 līdz 3 darba dienu laikā no pasūtījumu apstiprināšanas brīža, ja prece ir noliktavā.
2. Latvijas teritorijā - 1 līdz 7 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas bankas norēķinu kontā.
3. Precēm, kuras nav noliktavā, un nepieciešams pasūtīt, pasūtījuma izpildes termiņš ir no 1 līdz 30 dienām.

* Pasūtījumiem, kas veikti mājas lapā, piegāde Rīgā 30 - 40 €!

** Par piegādi ārpus Rīgas jāvienojas individuāli par katru pasūtījumu zvanot uz t. +371 29722201 vai rakstot Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. INFORMĀCIJA PAR PIEGĀDES NOTEIKUMIEM Mūsu klientu ērtībām piedāvājam izdarīt pasūtījumus 24h diennaktī, kā arī izvēlēties ērtāko preču saņemšanas veidu:

  1. piegāde Jūsu izvēlētajā laikā un vietā;
  2. preču saņemšana ar savu transportu mūsu noliktavā Rīgā. Preces tiek piegādātas uz celtniecības objektiem Rīgā un visā Latvijā (Vidzeme, Kurzeme, Zemgale, Latgale). Piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtīto preču daudzuma un piegādes adreses. Tās tiek aprēķinātas apstrādājot pasūtījumu, un paziņotas Tev brīdī, kad klientu konsultants sazinās ar tevi, lai apstiprinātu pasūtījumu. Tev ir jānodrošina piegādāto preču pieņemšana un izkraušana objektā.

Preces atgriešana

INFORMĀCIJA PAR ATTEIKUMA TIESĪBĀM Noteikumi attiecās TIKAI uz precēm nopirktām caur mājaslapu Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli, vai e-pastu) mūs – SIA „DHM Group”, tirdzniecības vieta Rīga, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. ir jāinformē par lēmumu atteikties no šā līguma. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. 

INFORMĀCIJA PAR GARANTIJU UN PATĒRĒTĀJA LIKUMĪGAJAM TIESĪBĀM Garantijas.

  1. Visām precēm, kas nopirktas mūsu veikalā ir 1999.gada 18.marta Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktā 2 gadu (24 mēnešu) garantija, savukārt preces ražotājs var noteikt garantijas termiņu, kas var būt atšķirīgs no LR normatīvajos aktos noteiktā.
  2. Preču garantija attiecās uz tiem preču bojājumiem, pie kuru rašanās vainojams ražotājs. Ja tiek konstatēts, ka preces bojājums radies:
    • lietotāja dēļ, nepareizas (neatbilstoši lietošanas instrukcijai) montāžas un ekspluatācijas rezultātā,
    • ja bojājums radies degvielas, degvielas maisījuma vai barojošā sprieguma neatbilstībai ražotāja standartiem,
    • precei, kurai nepieciešama regulāra servisa apkope, tā netiek veikta autorizētā servisa uzņēmumā,
    • ja bojājumi radušies preces apkopšanas vai tīrīšanas rezultātā ar nepiemērotiem instrumentiem vai tīrīšanas līdzekļiem,
    • ja precei tiek veikts pašrocīgs remonts vai mainīta izstrādājuma konstrukcija,
    • izstrādājums, kas domāts lietošanā mājsaimniecībā, lietots rūpnieciskiem nolūkiem vai profesionālai darbībai (pirms pirkuma veikšanas jautājiet par to pārdevējam) šādos gadījumos garantijas nosacījumi nav spēkā. Garantija nav attiecināma uz
    • izstrādājuma nolietošanos vai lakotās/ krāsotas virsmas bojājumu, kas radies lietošanas rezultātā
    • detaļām, kuras rezerves daļu sarakstā ierāmētas xxx xxx (x), tās ir pakļautas intensīvam nodilumam.
  3. Garantija ir spēkā, ja tiek uzrādīts pirkuma apliecinošs dokuments. Garantija ir spēkā tikai tad, kad preču pavadzīmē pareizi un skaidri norādīts: modeļa nosaukums, pārdošanas datums, pārdevēja paraksts un zīmogs. Aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai labot preču pavadzimi. Novēršam visus materiālu un rūpnieciskos defektus atbilstoši atbilstības deklarācijas standartiem.

 

 

 

 

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Izmantojot lapu, Jūs piekrītat Privātuma politikai un sīkdatņu izmantošanai.